Relacja z prezentacji CROCS – lato 2019

autor

W piękne kwietniowe popołudnie marka Crocs zaprezentowała stylistom, dziennikarzom i influencerom modele butów z nowej, letniej kolekcji. Mogliśmy przekonać się, że Crocs to nie tylko klasyczne chodaki ale też seria modnych, letnich sandałków, japonek, klapek a także butów sportowych Crocs trzecim rokiem kampanii Come As You Are udowadnia, że zmienia się i ewoluuje w kierunku modowym. Kultowe chodaki Crocs stały się popularne wśród influenecerów młodego pokolenia, chętnie komponowane są ze stylem street fashion. Do kolekcji zawitały też modele dziewczęcych sandałków, kobieco podkreślających stopy japonek, sportowe, sznurowane buty na siłownię i na co dzień. 

materiały prasowe CROCS

Materiały prasowe CROCS Zaprezentowana kolekcja kusiła kolorami i wzorami, każdy może też nadać niepowtarzalny styl swoim klasycznym chodakom przez ozdoby jibbitz, czyli przypinki o ogromnej ilości zabawnych wzorów.

Crocs – malujemy dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych

Podczas prezentacji goście mieli możliwość pomalowania białego klasycznego modelu Crocs w wybrany przez siebie wzór. Szczególnie cieszyło to zaproszone dzieci. Pomalowane przez stylistów z największych polskich magazynów mody, aktorów i ich dzieci buty Crocs już dziś można licytować na aukcji pod tym linkiem AUKCJA.  Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych  W spotkaniu oprócz dziennikarzy i stylistów z magazynów mody, wzięły udział blogerki modowe: Aleksandra Kasza z bloga olcykowe.com, Karolina Wiśniewska @wisniewska_karoolina, Paulina Przeperska z polajna.pl, Magdalena z Samborska Rebellook.pl, Anna Nowak z Cooka.pl, aktorki i prezenterki Agnieszka Mrozińska, Ewelina Ruckgaber, Gosia Kosik i piosenkarka Maja Hyży, Eliza Gwiazda

Brak komentarzy

Co o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *