Już po raz drugi fundacja Pomaganie jest trendy zorganizowała Galę Mediów i Mecenasów Dobroczynności, która w tym roku odbędzie się 19 grudnia 2016 roku w teatrze Warszawskiej Opery Kameralnej , mieszczącym się w zabytkowym budynku z 1775 roku przy al. Solidarności 76b. W trakcie Gali nagrodzonych zostało 76 osób wspierających fundację, w tym gwiazdy, przedsiębiorcy oraz media. Po raz pierwszy w nominacjach mogli wziąć internauci.W trakcie imprezy wystąpiła pierwsza dama bluesa Marzena Ugorna wraz z Martą Dryll oraz Dorota Oleszkiewicz, a poprowadzili Aleksandra Mikołajczyk , Robert Żołędziewski oraz “Babu” – duszek fundacji Pomaganie jest trendy. To właśnie duszek Babu, był gwiazdą wspomnianej gali. W trakcie imprezy fundacja zaprezentowała bajki z udziałem gwiazd, których zadaniem jest promocja zdrowej żywności wśród dzieci, w tym przekąsek “Babuski”, które fundacja wraz z partnerem wprowadzą do sieci handlowych po nowym roku oraz bloga www.swiatbabu.blog.pl, na którym oprócz przepisów na zdrowe wersje lubianych przez dzieci potraw znajduje się także gra komputerowa, której celem jest integrowanie dzieci z rodzicami w trakcie wspólnego, zdrowego gotowania. Bajki dostępne są już w internecie pod linkami: https://www.youtube.com/watch?v=uFTLIgO5jBA orazhttps://www.youtube.com/watch?v=BxxhUIwip14
. Prócz “Babusków” w sklepach po nowym roku ukażą się także rozdane premierowo gościom w trakcie gali zapachy samochodowe “Babu”, wyprodukowane przez lidera w tej branży firmę Aroma Car. Zapachy prócz tego, że zyskami zasilą konto fundacji, mają zarazem specjalne właściwości ważne dla zdrowia, zwłaszcza dzieci. Niestety w wielu dostępnych na rynku zapachach samochodowych i domowych zawarty jest
niebezpieczny formaldehyd, znany również jako aldehyd mrówkowy, powodujący nie tylko alergię, podrażnienie oczu czy astmę, ale również uszkodzenia kości i w konsekwencji groźną białaczkę !!! – Zyski ze sprzedaży fundacja zamierza w roku 2017 przeznaczyć na stworzenie rewolucyjnego programu komputerowego, umożliwiającego samodzielną terapię przez rodziców dzieci z autyzmem. W tworzeniu programu udział weźmie kilkudziesięciu specjalistów w tej dziedzinie oraz wybitne grono psychologów.
“Chcemy tworzyć fundację w modelu biznesowym, nie prosimy o darowizny , nie chcemy też zagęszczać sobą strefy OPP i nie bierzemy udziału w pozyskiwaniu 1% od podatku, tworzymy produkty, dzięki którym uczciwie zarabiamy na rzecz naszych statutowych celów, czyli budowaniu świadomości nt. autyzmu oraz kreowaniu dobrych smaków wśród dzieci, nawet wysyłając sms na nasz numer 7255 o treści: SIM.BABUGRA, nie chcemy by ktoś robił to tylko po to by ten sms wysłać, ale każdej osobie, która to zrobi, zwrotnie wysyłamy kod do edukacyjnej gry komputerowej “Babu poznaje świat”, sprzedajemy zatem grę za jedyne 2 zł, bo tyle kosztuje sms” –wyjaśnia prezes fundacji Krzysztof Gorzkiewicz
“Chcemy, aby Babu stał się bohaterem polskich dzieci na miarę poczciwego Misia Uszatka i w opozycji do nasiąkniętych przemocą bajek i gier komputerowych. Dajemy alternatywny model bohatera, który stanie się wiarygodnym certyfikatem zdrowych i przyjaznych dla dzieci produktów. Dlatego chcemy by Babu był wszędzie tam, gdzie dzieci szukają rozrywki. Gwiazdy czytają o Babu bajki, firmy wprowadzają Babu do sieci handlowych na swoich produktach, w sieci dostępne są dwie wcześniej wspomniane gry, mające za zadanie spełniać funkcje edukacyjne dla dzieci zdrowych i terapeutyczne dla dzieci z autyzmem, a także jedna gra na appstore, dla użytkowników systemu iOS, obecnie przygotowujemy się do realizacji pilotażowego programu telewizyjnego składającego się z bloku, w którym Babu wspólnie z dziećmi i gwiazdami przygotowuje zdrowe potrawy oraz z bloku animowanej bajki “Świat Babu”, której zawartość ma spełniać funkcje edukacyjne i terapeutyczne, dlatego też współpracujemy nie tylko z profesjonalnymi scenarzystami i producentami, ale też z grupą dietetyków, psychologów, a nawet psychiatrów, którzy zarówno w przypadku gier jak i bajek, analizują zawarte w nich treści słowne i graficzne, doradzając nam, by każdy nasz produkt spełniał walory edukacyjne, terapeutyczne, a w przypadku produktów zdrowe. Sami zresztą posiadamy też certyfikat ministerialny Doceń polskie. W nowym roku Babu odwiedzi także przedszkola i szkoły podstawowe w całej Polsce, ucząc dzieci smaków i tolerancji” – dodaje Gorzkiewicz
Więcej informacji na temat fundacji : www.pomaganiejesttrendy.com.pl oraz www.fb.com/pomaganiejesttrendy.
foto: pomaganie jest trendy
Co o tym myślisz?