Wygrywaj i pomagaj z Milką!

autor

Właśnie wystartowała wyątkowa loteria promocyjna „Wygrywaj i pomagaj z Milką”, która daje szansę na zdobycie codziennie 5 000 zł lub nagrody głównej w wysokości 100 000 zł dla siebie, a także – co naważniejsze – umożliwia wsparcie potrzebujących. Biorący w niej udział konsumenci, mogą pomóc organizacjom charytatywnym wybranym spośród trzech działających na rzecz osób starszych (Stowarzyszenie mali bracia Ubogich przyjaciele osób starszych), dzieci (Fundacja CZERWONE NOSKI Klaun w szpitalu) i zwierząt (Fundacja Zwierzęca Polana). Milka przekaże organizacjom 400 000 zł, proporcjonalnie do liczby oddanych głosów. W ten sposób marka chce zwrócić uwagę Polaków na potrzebę dzielenia się, a także zachęcić do gestów serdeczności i pomocy innym. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić produkt marki Milka i w terminie od 1 września do 31 października zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.pomagajzmilka.pl, gdzie dostępny jest regulamin loterii. Kolejnym krokiem jest dobrowolne wskazanie celu charytatywnego. Sugerowana cena: 4,99 zł Mondelez Polska Mondelez Polska jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 28 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce . Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls a także przekąski Joyfills. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r. Mondelēz International Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD netto, zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVita i LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, MDLZ odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelēz International jest członkiem Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ

Brak komentarzy

Co o tym myślisz?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *