Światowej sławy projektant z Polski, Piotr Tondryk, założyciel firmy „POËT” będzie miał proces z koncernami i domami modowymi takimi jak: Louis Vuitton, Moët czy Poetry z Londynu. Wszystko dlatego, że wcześniej zastrzegł znak POËT, a jego reklamy na instagramie i youtubie docierają do wielu osób. Znane marki zwróciły uwagę na podobieństwa ich loga wysyłając ostrzeżenia sądowe. Piotr Tondryk jak widać po reklamach kontynuuje swoją pracę.
– Jeśli napisali do mojej firmy pisma to znaczy, że się boją konkurencji. Nie mam zamiaru zmieniać nazwy mojego mulitbrandu. Chcę rozwijać markę i wiem, że będzie rozpoznawalna na całym świecie poprzez moje niepowtarzalne produkty.
Artysta opatentował swoją markę w kategoriach: jubilerstwo,
ubrania, zegarki, okulary, akcesoria, alkohol. Projektant ma zamiar wprowadzać
na rynek światowy cała gamę mulitbrandu. Na razie sprzedaje zagranicą (USA,
Francja, Włochy czy Australia, Brazylia) kierownice seksualne,
poduszki, stoliki. Aktualnie prężnie robi kontrowersyjne reklamy w internecie
czy na muralach we Warszawie. Dzwonił do niego sam Rocco Siffredi, producent
filmów pornograficznych czy inne znane gwiazdy światowe. Gościł niedawno w swoich
reklamach polską gwiazdę filmów dla dorosłych, Joannę Bujoli. W wrześniu weźmie
udział w targach optycznych w Paryżu, a pod koniec roku pojedzie do Miami na
największe targi na świecie ArtBasel.
Współwaściciel butików optycznych oraz właściciel i developer dziewiętnastej
aplikacji na świecie według AppStore Fire Never Dies dzięki której można
postawić znicz, położyć kwiaty, uprzątnąć pomnik. Posiada też kanał na YouTube
jako HBFS, TopHarder. Jego instagrama udostępnił Kuba Wojewódzki, a swego czasu
znalazł się w czołówce największych wyświetleń na instagramie (1,6 mln).
Co o tym myślisz?