Zakończył się ogólnopolski konkurs wizażowy Makeup Artist Challenge. Wielki finał odbył się 27 marca w Wyższej Szkole Artystycznej w Warszawie. 6 finalistek przez 3 godziny wykonywało makijaże na modelkach. Zwyciężczynią została Noemi Groblewska, która wygrała bezpłatne 3-letnie studia licencjackie o specjalności Charakteryzacja w Wyższej Szkole Artystycznej oraz wycieczkę do Dubaju z marką Paese.
Do ścisłego finału dostało się sześć utalentowanych osób: Magdalena Węglińska, Noemi Groblewska, Anna Wrzesińska, Katarzyna Brzozowska, Malwina Komorowska i Iga Kostuj. Tematem prac finalistek był artystyczny makijaż – fashion oriental Dubaj.
W jury zasiedli: dyrektor artystyczna WSA Agata Manowska (przewodnicząca jury), główna wizażystka marki Paese Sylwia Shiffman, redaktor naczelna Cosmopolitan.pl, Magdalena Borucińska, producentka pokazów i promotor mody, kultury i sztuki, Dorota Wróblewska, makijażystka gwiazd, prowadząca blog i studio Kolorowe Kredki, Kinga Szewczyk, prezenterka telewizyjna, dziennikarka modowa i showbiznesowa Eliza Gwiazda, stylista fryzur gwiazd Kajetan Góra, charakteryzatorka (m.in. Twoja Twarz Brzmi Znajomo) Agnieszka Jońca oraz współtwórczyni jedynego portalu poświęconego w całości wizażowi Mua.pl, Ewelina Wadowska. Jurorzy ocenili finalistki w 5 kategoriach i przyznali 3 główne nagrody. I miejsce zajęła Noemi Groblewska, II miejsce przyznano Annie Wrzesińskiej, zaś III nagrodę zdobyła Magdalena Węglińska. Wszyscy finaliści otrzymali także nagrody od Paese oraz Kolorowych Kredek.
– Po niezwykle emocjonującym finale Makeup Artist Challenge wiemy, że takie konkursy pokazują jak wiele utalentowanych osób jest w Polsce. Jury miało trudne zadanie, gdyż każdy z zaprezentowanych makijaży był inny i wyjątkowy. Sześć finalistek zaprezentowało poziom kreatywności i umiejętności tak wysoki, że wyłonienie tylko jednej zwyciężczyni było bardzo trudne. Jednak to praca Noemi Groblewskiej okazała się najbliższa tematowi konkursu. Jesteśmy szczęśliwi, że tak utalentowana osoba, będzie mogła podjąć studia w Wyższej Szkole Artystycznej w Warszawie – mówi Agata Manowska, dyrektor artystyczna WSA.
Makeup Artist Challenge to pierwszy konkurs zarówno dla amatorów wizażu, jak i osób zajmujących się nim zawodowo, w którym do wygrania są profesjonalne studia charakteryzatorskie. Organizatorzy, Wyższa Szkoła Artystyczna w Warszawie oraz marka Paese postanowili znaleźć talenty z całej Polski zaś zwycięzcę nagrodzić 3-letnimi bezpłatnymi licencjackimi studiami na kierunku malarstwo – specjalność – malarstwo w technikach scenograficznych (charakteryzacja) o łącznej wartości 34.770,00 zł oraz wspaniałą wycieczką do Dubaju wraz z marką Paese, która posiada swoje stoiska w ponad 30 krajach na całym świecie, z czego aż 5 właśnie w Dubaju. Wartość wycieczki to 4 500 zł.
Strona konkursu: http://makeup-challenge.pl/
Organizatorzy: Wyższa Szkoła Artystyczna w Warszawie wsa@wsa.art.pl oraz Paese Cosmetics www.paese.pl
Patroni Medialni: www.cosmopolitan.pl, www.sophisti.pl, www.kolorowekredki.com.pl, www.mua.pl, www.ikmag.pl
Kontakt dla mediów: Aleksandra Iwaniuk, tel. 669 507 492, e-mail. a.iwaniuk@agencjafaceit.pl
Wyższa Szkoła Artystyczna w Warszawie (ul. Siennicka 6a 04-005 Warszawa) to jedyna uczelnia, która zajmuje się kompleksowym nauczaniem charakteryzacji i kostiumografii, co daje spektakularne wyniki tworzenia niepowtarzalnych postaci scenicznych. W 2016 roku Wyższa Szkoła Artystyczna została uhonorowana przez Marszałka Województwa Mazowieckiego medalem okolicznościowym „Pro Masovia” za wybitne zasługi i całokształt działalności kulturalnej na rzecz województwa mazowieckiego. Szkoła jest również niedawnym laureatem nagrody im. Jana Kiepury w kategorii najlepszy kostium sceniczny. Wyższa Szkoła Artystyczna, ul. Siennicka 6a, 04-005 Warszawa; wsa@wsa.art.pl
Kosmetyki Paese dystrybuowane są w ponad 30 krajach, m.in. w Polsce, Irlandii, Hiszpanii, Finlandii, Rosji, Turcji, na Słowacji, Ukrainie, Litwie i na Węgrzech. Ogromną popularnością marka cieszy się także w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, gdzie w największym centrum handlowym na świecie Dubai Mall ma aż 5 stoisk. Głównym atutem jest szeroka paleta kolorystyczna, innowacyjne formuły i atrakcyjne opakowania. Wszystkie kosmetyki mają w swoim składzie komponenty naturalne, kompleksy witamin C, A, PP, B i E, olejki, woski, minerały, naturalne filtry przeciwsłoneczne. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Paese w Polsce jest firma Euphora.
Co o tym myślisz?