Pierwszego września Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie było miejscem, w którym wymagająca moda biznesowa połączyła się z komfortem noszenia. Najnowsza kolekcja „Chillout” na sezon jesień-zima 2016/17 inspirowana jest wielkomiejskim stylem, udowadnia, że funkcjonalność i kobiecość wciąż są na topie.
Choć na światowych wybiegach królują szerokie spodnie – dzwony, ulica wciąż nosi rurki. To koniec ery dyktatur wielkich projektantów i niewygodnych garsonek. Najnowsza kolekcja Chillout pokazuje, że rozluźnienie w ubiorze oraz powszechne poszukiwanie wygody stanowią kluczowe czynniki wyznaczające trendy. Rosnąca rola kobiet w życiu politycznym i biznesowym oraz ich większa niezależność finansowa sprawiają, że mniejsze znaczenie przywiązuje się do elegancji niż do komfortu noszenia. Funkcjonalność i kobiecość stały się podstawą codziennych stylizacji współczesnych kobiet.
W najnowszej kolekcji marka Kossmann prezentuje naturalne tkaniny, wygodne dzianiny oraz tweed. Bluzki z tkanin z nadrukami przeplatają się z monochromatycznymi. Obok nowoczesnej klasyki, która nigdy nie wychodzi z mody, pojawiają się stylizacje nawiązujące do lat 70-tych, dżinsy dzwony oraz spodnie z weluru. Kolekcję dopełniają popularne i wygodne w noszeniu sukienki. Dominującą kolorystyką jest ponadczasowa szarość, granat i czerń, wzbogacona magentą i różem. Uzupełnieniem stylizacji są technologiczne gadżety, bez których trudno nam obecnie funkcjonować np. tablet Microsoft Surface, które dają kobiecie komfort mobilności zawodowej i elastyczność w działaniu. Chillout to zwolnienie tempa życia i cieszenie się każdą chwilą. Dopełnieniem stylizacji modelek i wielu gości, m.in. Beaty Sadowskiej i Ilony Felicjańskiej, były innowacyjne szkła okularowe Eyezen, zapewniające ochronę wzroku użytkownikom urządzeń cyfrowych.
Kossmann to marka mody dla kobiet aktywnych zawodowo, istniejąca na rynku od 4 lat. Na pokazie obecni byli redaktorzy mody, styliści oraz gwiazdy. Nas nie mogło zabraknąć na tym niezwykłym wydarzeniu !
Co o tym myślisz?