Jesienne spotkanie z markami ZTE i nubia

autor

24 października br. w warszawskiej restauracji Amici odbyło się spotkanie z markami ZTE i nubia. W wydarzeniu udział wzięli dziennikarze mediów technologicznych oraz lifestylowych. Firma ZTE z dumą pochwaliła się swoimi wynikami oraz przybliżyła charakterystykę portfolio marek. Na miejscu goście mogli również empirycznie zapoznać się z najnowszymi produktami ZTE i nubia, które miały swoje premiery w 2024 roku.

W ostatnich latach ZTE odnotowało szybki wzrost popularności urządzeń 5G. W 2022 roku dominowały jeszcze rozwiązania LTE (około 80%), jednak w 2023 roku urządzenia 5Gosiągnęły około 40% rynku, a w 2024 roku przewiduje się wyrównanie udziału LTE i 5G.
– ZTE jest globalnym liderem na rynku FWA i MBB, wyprzedzając swoją konkurencję w okresie ostatnich 3 lat. Jeżeli chodzi o rynek polski, po latach dominacji stacjonarnych routerów LTE/5G (CPE) w sprzedaży ogółem, zauważamy sukcesywny wzrost udziału kategorii routerów zewnętrznych ODU-IDU. Wynika to, przede wszystkim z charakterystyki technologii 5G. Coraz większa dostępność sieci 5G przekłada się na zwiększenie zainteresowania konsumentów urządzeniami z nią współpracującymi. Dla ZTE, ta kategoria w roku przyszłym powinna stanowić zdecydowanie większość sprzedaży. Naszym kolejnym celem strategicznym jest budowanie kategorii smartfonów, co zostało rozpoczęte ponad rok temu i jest obecnie kontunuowanie, stawiając na pierwszym miejscu serię produktów marki nubia – powiedział Jacek Koba, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu ZTE.

Brak tagów Brak komentarzy 0

Brak komentarzy

Co o tym myślisz?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *