W TK Maxx trwa Festiwal Szalonych Możliwości – jest to kolejny etap ogłoszonej w maju kampanii brandowej, która celebruje to, co najlepsze w zakupach w TK Maxx – markowy asortyment dostępny w cenach do 60% taniej*.
Tegoroczna kampania TK Maxx po raz kolejny celebruje hasło SZALONYCH MOŻLIWOŚCI, czyli unikatowe połączenie znanych marek i okazyjnie niskich cen. Znane marki taniej to również odpowiedź na pytanie o to, dlaczego warto robić zakupy w TK Maxx. Spot telewizyjny utrzymany jest
w charakterystycznym, lekko ekscentrycznym stylu. Rozpoczyna się ujęciem z imprezy, w której uczestniczą różnorodne postacie. Bohaterowie po kolei opowiadają, dlaczego zakupy w TK Maxx są zawsze wyjątkowe i warte uwagi. Każda opowieść przenosi nas w zachwycająco nietypową historię, która mogła się wydarzyć wyłącznie dzięki markowym perełkom w okazyjnych cenach.
FESTIWAL SZALONYCH MOŻLIWOŚCI
Kolejnym etapem wizerunkowych działań TK Maxx jest Festiwal Szalonych Możliwości,
który dziennikarze i blogerzy celebrowali 11 lipca 2017 podczas spotkania prasowego w Forcie Sokolnickiego na warszawskim Żoliborzu. Festiwal Szalonych Możliwości w praktyce oznacza, że każdego dnia we wszystkich sklepach TK Maxx czeka bogaty asoryment z aż 6 działów – moda damska, moda męska, obuwie, akcesoria, produkty dla domu, produkty dla dzieci – dostępny w okazyjnie niskich cenach. Pod jednym dachem klienci znajdą nie tylko unikatowe perełki, które często dostępne są w pojedynczych egzemplarzach, ale mogą również wybierać spośród wielu styli – od sukienek boho i kwiecistych bluzek przez kolorowe męskie t-shirty i koszule, eleganckie torebki, designerskie meble i nastrojowe świece, aż po mięciutkie dziecięce kocyki i drewniane zabawki.
O tym jak unikatowe i zróżnicowane mogą być produkty TK Maxx przekonali się również znani blogerzy (Ola Furka z Olciiak, Kamil Pawelski z Kasia Szymków z Jestem Kasia, Ania Skura z What Anna Wears, Ania Dominik ze Scraperka i Edyta Filipiak z Olivka Blog), którzy podczas spotkania dostali od TK Maxx zadanie specjalne – wystylizowanie kultowych samochodów, tak by jednocześnie pokazać to, co najlepsze w poszczególnych działach TK Maxx. Przykłady? Chociażby sportowy wóz ze stylowymi pasami bezpieczeństwa z męskich krawatów czy małe wesołe auto z koszami na dziecięce zabawki pełniącymi rolę… bagażnika dachowego! Dzięki tym niecodziennym aranżacjom goście spotkania przekonali się, że zastosowanie produktów dostępnych w TK Maxx w tak szalenie niskich cenach może być naprawdę zaskakujące i nieograniczone.
Dostawy nowych perełek do TK Maxx trafiają aż kilka razy w tygodniu, dzięki czemu każdego dnia klienci mają szansę na odkrycie markowych nowości, niezależnie od tego, czy potrzebują stylizacji na wyjątkową okazję, kompletują ekwipunek na letni festiwal czy wyprawę w góry. By upolować najlepsze skarby, warto pamiętać o kilku wskazówkach. Otwarty umysł i regularne odwiedzanie sklepów to podstawa. Warto również przeglądać produkty według kategorii i rozmiarów oraz zaglądać do wszystkich sklepów w okolicy. Przy planowaniu prezentów, dobrze pomyśleć o kartach upominkowych, aby bliskiej osobie podarować szalone możliwości zrobienia zakupów w TK Maxx.
KONKURS „FESTIWAL SZALONYCH MOŻLIWOŚCI”
Festiwal Szalonych Możliwości TK Maxx będzie miał miejsce już niebawem na profilu marki na Facebook.com, gdzie ogłoszony zostanie konkurs z udziałem znanych polskich blogerów.
Nagrodą główną będzie wyjazd na wybrany europejski festiwal! Szczegóły wkrótce!
O TK Maxx:
TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach. W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji. TK Maxx jest własnością spółki TJX Europe, a spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. Więcej informacji: www.tkmaxx.pl
Co o tym myślisz?